Best Men
S4, E17: Mitch and Cam's best gal pal, Sal, makes one of her notorious surprise drop-ins, but this time with big news - she's getting married... tomorrow! Cam and Mitch are the best men, but they can't help but question whether this party girl can really settle down, and they consider an intervention. Meanwhile, Gloria has trust issues with their new nanny, Claire has a rare bonding moment with Haley, and Phil helps Luke with a girl he likes.