Best Waxing Grocery Rental
S2, E12: Greg insists on being Matt's best man at his wedding, and to get a referral discount, Colleen refers Jen to her bikini waxer. Joan tries to prove to Heather that Sophia is ready for some independence, and Clementine works at a car rental office.