Betrayal: Part 2
S22, E10: When Thomas sides against her findings on a controversial case, Nikki suspects foul play and takes steps to prove her theory. Meanwhile, Jack and Clarissa follow a forensic trail connecting the dead researcher with a billionaire scientist and a secret testing program.