Betrayals
S1, E21: After Michael learns that Percy has ordered Division to kill anyone who could decrypt the black boxes, he sends Nikita in to save the last person on the list - a CIA cryptographer named Malcolm. Nikita kidnaps Malcolm and takes him to Ryan for protection. Meanwhile, Percy turns on Alex.