Better Half
S8, E9: A man suffering from Alzheimer's coughs up blood and flies into violent rages. While the team tries to diagnose him, House tests Foreman's limits. Elsewhere, Wilson takes the case of a woman who claims that she and her boyfriend have an a-sexual relationship.