Better to Reign in Hell...
S3, E1: Gordon works as a bounty hunter in a monster-ridden Gotham while looking for answers about the Indian Hill escapees. Meanwhile, Bruce's doppelgänger wanders the streets, and Tabitha and Barbara open a nightclub called The Sirens.