The Goldbergs Bevy’S Big Murder Mystery Party
S8, E8: Inspired by his obsession, Adam helps Beverly plan a murder mystery party for the family; Erica, tasked with declaring her major, bumps up against Barry's cockiness as she considers going the pre-med route.