Big Day
S5, E3: An explosion at a wedding ceremony sends a stream of injured partygoers into New Amsterdam; Max and Wilder scramble to find a rare blood type to save the groom; in helping a girl out of a catatonic state, Iggy learns the truth about the wedding.