Big Time Blogger
S1, E13: Gustavo thinks its time to build some hype around Big Time Rush and sets up an important interview with famous blogger, Deke. Deke has been known to make orbreak a career so the guys must get this right. Unfortunately they can’t help themselves and despite preparing for the interview things quickly go awry and lead to the boys kidnapping Deke in order to prove to him what a great band they are.