Big Time Sparks
S1, E16: Jordin Sparks is staying at the Palm Woods while she records a new song with Gustavo. The guys are told to stay away from her because they are bad luck; however Jordin quickly gets stuck in the middle as the guys try to prove that they are in fact good luck.