Birthday Bashed/Feline Fatale
S1, E203: Birthday Bashed: When Tom and Jerry accidentally ruin Spike's birthday party for Tyke he forces them to take over.. Feline Fatale: Toodles hires Tom and Jerry to investigate and protect her..