Bitzer’s Basic Training
S2, E24: Bitzer thinks The Farmer is planning to replace him, so Shaun helps to knock his friend into shape. Unfortunately Bitzer goes completely over the top with his training regime and starts running the farm with military precision driving everyone crazy.