Bixby's Back
S2, E14: In an attempt to avoid turning into that old boring couple, Phil and Claire decide to revisit their Clive and Juliana role-playing rendezvous from last Valentine's Day. Meanwhile Jay has planned an elaborate surprise evening for Gloria, but his plans keep getting thwarted, and an admirer comes between Cameron and Mitchell on V-day, but they can't agree whom the admiration is directed towards.