Blair Waldorf Must Pie!
S1, E9: Rufus and Lily are put in an awkward situation when Dan invites Serena and her family to spend Thanksgiving with his family, Blair freaks out when she finds out that her father isn't coming home for the holidays, and Nate has an awkward Thanksgiving dinner with his family, which soon spirals out of control.