Blaze of Glory
S2, E6: When a terminally ill ex-con is linked to a bank heist, Art (Nick Searcy) and Raylan (Timothy Olyphant) must find him before he and his young henchmen can strike again. However, the manhunt is complicated when Winona (Natalie Zea) worries that a hundred-dollar bill she took from an evidence room locker will be traced back to her after it is taken in the robbery.