Bleak City
S4, E5: Tulip makes her way to Cassidy and Eugene catches up with his Preacher, though this reunion might be cut short by the Saint of Killers. Starr struggles to keep track of the many players of the apocalypse as the Grail's agenda threatens to unwind.