Blood and Treasure
S7, E9: The group gathers for Claudia Joy's dedication ceremony; Denise deals with an emergency at the hospital; Michael and Kat bond; Patrick breaks up with Gloria; Roland gives Joan an ultimatum; Maggie finds out that Caroline has been lying.