Blood Drive
S1, E9: In the fallout of a SWAT raid gone wrong, Dexter closes in on the child kidnapper; Deb goes to work with her dad and sees Miami Metro in a new light; Harry digs deeper into the serial killer case but keeps his theory from LaGuerta.