Blood Must Have Blood, Pt. 2
S2, E16: The journey to the City of Light continues in the second part of the epic second season finale, and Jaha makes a move that shocks Murphy. Clarke receives help from an unexpected source, a visitor surprises Octavia, and Lincoln gets his revenge. Meanwhile, at Mount Weather, Cage moves forward with his mission while Bellamy and the group struggle to break free.