Blood Vessel
S1, E2: The Russian ship The Demeter is a perfectly ordinary vessel, but her new voyage seems different. A motley collection of remarkable passengers includes one Count Dracula. Soon the crew are locked in a life-or-death struggle to stop the vampire before he reaches England.