Bloodline
S8, E8: Clark receives a package containing the crystal that Tess found in the Arctic; the crystal activates, sending Clark and Lois to the Phantom Zone, where they run into Kara (Laura Vandervoort); Zod's wife, Faora, takes over Lois' body.