Blow This Up Somehow
S9, E6: Gallo makes a split-second decision during a dangerous fire rescue, leaving Casey steaming that his direct orders weren't obeyed; Kidd feels a strain in her relationship with Severide; Brett and Mackey search for answers after some suspicious calls.