Blue Lightning, Pt. 1
S2, E5: Perez returns to his childhood home after the murder of a scientist on the beautiful island of Fair Isle. Tensions run high as a storm on the mainland forces Perez to work in isolation - and compels all of the suspects to remain together under one roof.