Baywatch Bon Voyage
S8, E20: Hobie asks a beautiful jewel thief to join the lifeguards on an Alaskan cruise - Donna, Neely, Lani and Mitch come along. Leslie's accomplice also goes on board and the trip promises to be exciting.