Bonafides
S13, E13: When agent Lance Hamilton's partner is killed, Sam dons his previous undercover persona of "Switch" to find the culprit; Kensi, Deeks, Roundtree and Kilbride work to catch an aerospace engineer who stole classified Navy schematics.