Bootstrapped
S1, E6: Rask is forced clean up his mess. Izzy reaches out to an old classmate and finds a promising lead. Taylor’s discovery of Nick’s predicament places GenCoin in serious jeopardy. In the face of disaster, Ronald has a burst of inspiration.