SWITCHED AT BIRTH Borrowing Your Enemy's Arrows
S4, E16: Daphne and Mingo decide to introduce their parents at the Kennishes' grill night, only to find Mingo's father is the business manager John blames for his current financial problems. Bay has an awkward run in with Tank at the restaurant where he works.