Bouncy Bouncy Bouncy Lyndsey
S12, E9: Walden discovers how challenging it is to be intimate with women with his foster son, Louis, in the house. Also, Herb (recurring guest star Ryan Stiles) asks Alan if he can go on a date with Lyndsey.