Bound
S4, E9: When Lex is accused of killing a young woman, Clark must turn to the most unlikely of sources to help prove his innocence. Meanwhile, Lana has a vivid flashback of the incident in Paris when she got her tattoo, and Lana suspects that Jason's mother, Genevieve was present when she got tattooed.