Boy's Night
S2, E18: Phil and Claire have some trepidation when they find out that Luke has befriended their crotchety old neighbor, Mr. Kleezak; Jay's attempt to avoid sitting through a symphony concert with Gloria and Manny lands him in the middle of Mitchell and Cameron's "boys' night out"; and Haley has her own adventures in babysitting with Lily.