Break On Through
S3, E17: At a ceremony kicking off the restoration of Wickery Bridge, Damon sees Sage again, a century after their first meeting. He is surprised to discover why she has come back - and pleased that she can help him work out what Rebekah is up to. Elsewhere, Abby struggles to get used to her new life, despite Bonnie and Caroline's efforts, and Elena reaches out to Stefan to help her save a friend in danger.