The Crazy Ones Breakfast Burrito Club
S1, E4: While trying to brainstorm ideas for an ad campaign for a breakfast burrito, the gang procrastinates and delves into each other's personal lives, will they finally get any ideas for work or just find out more about each other than they would like.