Breaking and Entering
S4, E2: Michael seeks revenge against Whistler and Gretchen and uncovers unbelievable news. Lincoln and Michael are reunited with the gang and get an offer from a Homeland Security agent; Mahone experiences a devastating loss and T-Bag is deserted.