Brief Encounter
S5, E2: The Walkers attend a swanky launch party for Luc's underwear advertising campaign, Paige falls in with the wrong crowd, Holly still struggles to remember the things that were once important to her, Kevin is saddled with a runaway juvenile delinquent, and Nora takes a part-time job as a florist.