Brillo, If Possible
S1, E5: Bear and the people of the Lower Bottoms wake up to find themselves shrunk to six inches tall. Cootie's view of The Hero changes during a house arrest. Martisse and LaFrancine help Cootie realise he needed to take a stand against the system.