Bring It On, Ghost Bring It On, Ghost
S1, E1: Chun Sang and In Rang go to a haunted girls' school to promote their GhostNet club. Budding exorcist Park Bong-Pal is offered one billion won to exorcise this same school, where he meets Park Hyun Ji, the ghost of a high school student.