Speed with Guy Martin Britain's Fastest Cyclist
S1, E1: Guy attempts, with the help of slipstreaming, to break the British record for outright speed on a bicycle: an incredible 110mph. British Olympic track cyclist Laura Trott helps him get fit enough.