Brocket Hall
S1, E3: Eight-part drama series about the early reign of Queen Victoria. When Victoria's uncle Leopold proposes Albert as a husband, other suitors also swoop in, desperate to win the Queen's hand in marriage. Although Victoria is determined to reign alone, Leopold rightly suspects that her indifference to marriage is something to do with the chemistry between her and Melbourne.