Flipping 101 with Tarek El Moussa Broken Slab To Totally Fab
S1, E4: A couple are tired of mediocre profits and ask Tarek to help with their next flip in Anaheim, Calif.; even with his guidance, they struggle to make the right decisions and face an uphill battle when the local market starts to buck.