Bronwyn's Millionth Customer
S8, E1: The Wholefish Café has been so popular that it will soon be serving its one millionth customer! Sarah and James think that Bronwyn should mark the event with a big celebration. They even persuade Norman Price to jump out of a big wooden cake, but Norman gets trapped inside, the kitchen catches fire and the giant cake doesn't fit through the door.