Brooklyn Nine-Nine Brooklyn Nine-Nine
S4, E1: Jake and Holt adjust to their new lives in the Witness Protection Program, while Jimmy `The Butcher' Figgis is still at large. Jake and Holt's anonymity is at risk when a video of them goes viral.