Brothers in Arms
S1, E7: An old war buddy of Nolan's comes to Defiance chasing after a bounty for a notorious weapons dealer. Meanwhile, the weapons dealer becomes a dangerous threat to the town when he runs rampant in the Hollows and forces Datak to help him evade the Earth Republic.