Brother's Keeper
S2, E9: At a party meant to galvanize opposition to the proposed strip mine, Mags Bennett (Margo Martindale) teams up with Boyd Crowder (Walton Goggins) to cut her own private deal with Black Pike Coal. And when the gathering exposes the truth behind her dad’s disappearance, Loretta McCready looks to escape the Bennett clan’s clutches.