Brother's Keeper
S1, E3: Aaron makes a strategic move to get his police file. District Attorney Maskins and Assistant District Attorney O'Reilly close in on proof of Aaron's malfeasance during Jose Rodriguez's trial, targeting Marie as a way to get to Aaron.