Buddy and the Dude
S1, E3: Ned tags along on Mare's consumer sting story after Esmeralda tells him a bunch of things that get in his head. Oscar has to stick his neck out in a budget meeting, and Detrick and Nicole play two truths and a lie until it blows up.