Bug
S4, E9: As Walt (Bryan Cranston) struggles to subvert Hank's (Dean Norris) homegrown investigation into the Albuquerque meth business, a deadly warning forces Gus (Giancarlo Esposito) to consider a deal with the Mexican cartel. Meanwhile, Skyler's (Anna Gunn) plans to run a legitimate business are stalled when her former boss is charged with tax evasion.