Bugs
S1, E8: After a construction worker is killed by insects burrowing into his brain, Sam and Dean investigate a town's history and find that the new housing development is being built on sacred American Indian land. The Native Americans put a curse on the land after their reservation was ravaged and destroyed. Sam and Dean must find a way to survive and kill the deadly swarm of bees, locusts, spiders and beetles.