Bummer School
S1, E3: Chloe, Jinx, and Booch are designing a new school mascot, but Max and Phoebe's fighting ruins the project. After Chloe expresses her anger toward her siblings, they realize their twin-fighting impacts Chloe in new ways now that they're guardians.