Bundle of Joy
S3, E3: As Cathy (Laura Linney) treats a skeptical Paul (Oliver Platt) to a cancer survivor’s personal growth seminar, a Valentine’s Day concert causes Adam (Gabriel Basso) to rethink his relationship with his girlfriend.