Burger War
S1, E10: When Bob's eccentric landlord Mr. Fischoeder visits the family he tells Bob that his rival across the street, Jimmy Pesto of Jimmy Pesto's Pizzeria, wants to take over Bob's lease so that he can expand his gift shop. With little time and not enough money, the Belcher family must cook up some business to save the restaurant.